افراد مناسب لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن

هدف از انجام جراحی لابیا با لابیاپلاستی ، در وهله اول ایجاد زیبای در لابیا، سپس کم کردن سایز لابیا مینور است. برای انجام جراحی لابیاپلاستی باید یک جراح مهار و با تجربه را انتخاب کرد. این جراحی جهت زیبایی دستگاه تناسلی زنان ضروری است.

کاندید جراحی لابیاپلاستی

اکثر خانم ها مایلند تا جراحی لابیاپلاستی را انجام داده و هدف از انجام این کار را زیباسازی واژن می دانند. البته لازم به ذکر است که بعضی از افراد به دلیل احساس درد و ناراحتی در هنگام نزدیکی به این جراحی علاقه نشان می دهند. همچنین می توان مواردی چون

• متفاوت بودن لبه های اطراف واژن (لابیا مینور)
  • بزرگی لبه های اطراف واژن
  • عدم تقارن لبه ها مادرزادی
  • اختلالات هورمونی یا بارداری
  • ناراحتی حین انجام فعالیت های ورزشی یا با پوشیدن لباس های تنگ
  • انحراف و پخش جریان ادراری
  • بوی بد و مشکلات بهداشتی ناحیه تناسلی
  • تیرگی رنگ لابیا

را نام برد. که فرد کاندید جراحی زیبایی واژن می شود تا  افزایش اعتماد به نفس و ایجاد زیبایی را به همراه داشته باشد.

نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی تحت بیهوشی یا بیحسی موضعی انجام می شود. این که کدام روش را برای جراحی انتخاب کنند بسته به نظر و شرایط بیمار دارد. این جراحی در کمتر از یک ساعت انجام می شود و چنانچه فرد با بی حسی جراحی را انجام داده باشد و بعد از جراحی مشکلی نداشته باشد می تواند بعد حدود 30 دقیقه مرخص شود.

امروزه جراحی زیبای لابیا، بیشتر به روش بی حسی موضعی انجام  می شود. این رشو کاملا بدون درد است و در یک محیط کاملا بهداشتی و ضد غفونی شده که دکتر امام جمعه تعبیه کرده اند، انجام می شود.

اقدامات لازم بعد از لابیاپلاستی

• حفظ بهداشت ناحیه جراحی شده
  • عدم ایجاد رابطه جنسی تا حدود 3 هفته
  • انجام فعالیت های عادی روزانه بعد از 3 روز
  • عدم انجام فعالیت های سنگین به دلیل افزایش ورم
  • انجام پیاده روی های آرام برای کاهش ورم بعد از 3 روز
  • در صورت احساس درد که خیلی کم است، می توان از مسکن های تجویزی استفاده شود.

لابیاپلاستی بعد از زایمان

ظاهر نامناسب واژن بعد از زایمان یکی از مسائلی است که همواره ذهن زنان را درگیر کرده است. زایمان باعث ایجاد تغییراتی در بدن می شود، شایع ترین این تغییرات ظاهر نامناسب لب های واژن می باشد. برای رفع بدفرمی های واژن و کوچک کردن لب های واژن از عمل لابیاپلاستی استفاده می شود. شایان ذکر است که لابیاپلاستی علاوه بر ترمیم شکل و ظاهر واژن باعث افزایش میل جنسی نیز می شود.  این عمل بدون بیهوشی و بصورت سرپایی انجام می شود، البته اگر بیمار مایل باشد می توان این عمل را با بیهوشی عمومی نیز انجام داد. اما معمولا این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود. این عمل درد زیادی ندارد. همچنین از مزایای این عمل دوران نقاهت بسیار کوتاه است، می توان گفت دوره نقاهت این عمل تقریبا سه روز می باشد. کوتاه بودن دوران نقاهت این عمل به دلیل وجود رگ های خونی فراوان در این ناحیه می باشد.

لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن

هدف از انجام جراحی لابیا با لابیاپلاستی، در وهله اول ایجاد زیبای در لابیا، سپس کم کردن سایز لابیا مینور است. برای انجام جراحی لابیاپلاستی باید یک جراح مهار و با تجربه را انتخاب کرد. این جراحی جهت زیبایی دستگاه تناسلی زنان ضروری است.

کاندید جراحی لابیاپلاستی

• متفاوت بودن لبه های اطراف واژن (لابیا مینور)
  • بزرگی لبه های اطراف واژن
  • عدم تقارن لبه ها مادرزادی
  • اختلالات هورمونی یا بارداری
  • ناراحتی حین انجام فعالیت های ورزشی یا با پوشیدن لباس های تنگ
  • انحراف و پخش جریان ادراری
  • بوی بد و مشکلات بهداشتی ناحیه تناسلی
  • تیرگی رنگ لابیا

نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی

اقدامات لازم بعد از لابیاپلاستی

• حفظ بهداشت ناحیه جراحی شده
  • عدم ایجاد رابطه جنسی تا حدود 3 هفته
  • انجام فعالیت های عادی روزانه بعد از 3 روز
  • عدم انجام فعالیت های سنگین به دلیل افزایش ورم
  • انجام پیاده روی های آرام برای کاهش ورم بعد از 3 روز
  • در صورت احساس درد که خیلی کم است، می توان از مسکن های تجویزی استفاده شود.

لابیاپلاستی بعد از زایمان

سیزده + 11 =