خدمات ما

خدمات پوست

پوست نقش مهمی در زیبایی دارد.در کلینیک زیبایی جوانسازی و خدمات پوست و زیبایی به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد

جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن از جمله جراحی های زیبایی بدن می باشد که بیشتر زنان میل به انجام آن دارند و با روش های مختلفی انجام می شود.

لابیاپلاستی

یکی از جراحی های زیبایی در بین زنان جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی است اخیرا این جراحی طرفداران زیادی ره به خود اختصاص داده است

لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا از بهترین لیزرهای زیبایی دنیا محسوب می شود که از درمان های زیبایی واژن می باشد

آخرین مطالب

ژانویه 31
نحوه انتخاب پروت...
1 0 1

بزرگ کردن سینه، گزینه های ایمپلنت سینه، جراحی اصلاح پروتز سینه، انقباض کپسولی،…...

Read More
ژانویه 31
جراحی اصلاحی بزر...
1 0 1

عدم تقارن سینه، بزرگ کردن سینه، جراحی اصلاح ایمپلنت سینه، انقباض کپسولی، خانه،…...

Read More

روشهای جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن از جمله جراحی های زیبایی بدن می باشد که بیشتر زنان  میل به انجام آن دارند. جراحی زیبایی واژن با روش های مختلفی انجام می شود.خانم هایی که با بالا رفتن سن و یا بعد از بارداری و زایمان و یا تغییرات وزن و یا حتی افراد زایمان نکرده ( عللی چون ژنتیکی دارای شلی بافت های واژن هستند ) از گشادی واژن و عدم رضایت همسرشان در رابطه زناشویی راضی نیستند.بعضی  از افراد در رسیدن به ارگاسم ( اوج لذت جنسی) دچار اختلال هستند و یا از عفونت های مکرر واژن و رحم بدلیل باز بودن دهانه واژن رنج می برند.درمان قطعی و برگشت ناپذیرتمامی این علائم با انجام عمل واژینوپلاستی یا پرینورافی می باشد.این عمل تحت بی هوشی یا بی حسی موضعی قابل انجام بوده طول عمل توسط جراح ماهر حدود نیم تا یک ساعت می باشد.

لیزر مونالیزا از بهترین لیزرهای زیبایی دنیا محسوب می شود. که از درمان های زیبایی واژن می باشد ، بعد از مطالعه و تحقیق دانشمندان و گرفتن تاییدیه های بین المللی ، این روش درمانی در معروفترین و بهترین مراکز زیبایی  و توسط گروه پزشکان  سورنا انجام می شود تا بهترین خدمات زیبایی را به شما عزیزان ارائه بدهند.

موارد استفاده از لیزر مونالیزا

  • برطرف کننده سوزش و خارش
  • مستحکم کردن پوست و مقاومت بافت
  • رفع مشکلات و دردهای مقاربتی
  • درمان بی اختیاری ادرار
  • تمیزکردن پوست
  • متوازن کردن لابیا

یکی از جراحی های زیبایی در بین زنان جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی است اخیرا با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی و دانش افراد از علوم درمانی و راهکارهای زیبایی این جراحی طرفداران زیادی ره به خود اختصاص داده است همچنین با اختراع فن آوری های نوین درمانی و پیشرفت پزشکی و جراحی های زیبایی این جراحی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کماکان رو به پیشرفت است ؛ جراحی لابیاپلاستی به اصلاح لابیا ها که همان لب های کوچک بخش خارجی واژن هستند اختصاص دارد برخی زنان با مشکلات فرمی و نازیبایی واژن مواجهند و برای جبران این بدشکلی دست به کارهای گوناگونی می زنند که اصولی ترین و اثربخش ترین روش برای زیبایی واژن همین جراحی لابیاپلاستی است اخیرا در کشور ما پزشکان متخصص زنان و زایمان نیز خدمات زیبایی واژن را ارائه داده و در این زمینه مهارت و تجربه لازم را کسب نموده اند از جراحی زیبایی واژن موسوم به لابیاپلاستی برای اصلاح عدم قرینگی لابیا ها ، تغییر سایز یا کوچک نمودن آنها ، رفع ایرادات فرمی و برطرف نمودن چین و چروک های موجود بهره گیری می شود.

افرادی که زایمان های متعدد و مقاربت های جنسی متعددی داشته ند، دچار گشادی و افتادگی و شلی واژن می شوند،  البته عوامل دیگر نیز در گشاد شدن واژن تاثیر دارند که در ادامه به آن می پردازیم. اغلب افرادی که دچار گشادی واژن می باشند، هنگام برقراری رابطه جنسی با همسرانشان دچار استرس می شوند، زیرا دوست دارند هم خودشان وهم همسرشان از رابطه جنسی لذت کافی داشته باشند. علاوه بر مشکلات جنسی، مشکلاتی قبیل بی اختیاری در ادرار نیز در فرد ایجاد می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش های متعددی جهت تنگ کردن واژن ارائه شده اند. در این مقاله توضیحاتی در رابطه با روش های تنگ کردن واژن ارائه داده ایم.

جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان گونه های متفاوتی دارد : که همگی آنها کم و بیش طرفداران خاص خود را دارند. از جراحی زیبایی واژن تا لیفت واژن با نخ و . . . در متن حاضر ابعاد مختلف برخی از این جراحی ها بررسی می شوند.

لیفت واژن با نخ

نوع دیگری از جراحی های زیبایی زنان ، تنگ نمودن این بخش تناسلی با کمک نخ های استاندارد است ؛ زنان به دلیل زایمان های متعدد ، تعدد روابط جنسی و بالا رفتن سن با مشکل شلی و افتادگی واژن روبرو می شوند این عارضه ها می توانند با روش های نوین درمانی برطرف شوند.

روش تنگ نمودن واژن با استفاده از نخ از جمله راهکارهای جدید وابسته به پیشرفت تکنولوژی و دانش پزشکی است.

پرینه پلاستی

زنانی که در اثر زایمان طبیعی دچار پارگی واژن یا مقعد شده اند یا گاه به علت تصمیمات پزشکی حین زایمان بخش پرینه برش داده شده ممکن است پس از گذشت دوران نقاهت زایمان با مسئله گشاد شدگی واژن روبرو شوند که این عارضه حین رابطه جنسی ، آزاردهنده بوده و باعث پیدایش ناراحتی هایی برای هر دو طرف رابطه خواهد شد. همچنین یکی از دیگر آسیب های این امر، کاهش میزان زیبایی واژن و تغییر رنگ محل برش است.

واژینوپلاستی

این جراحی از جمله جراحی های سفت کننده واژن است ؛ خانم هایی که به علت زایمان های متعدد و فعالیت های جنسی زیاد به مرور زمان با مشکل افزایش سایز درونی واژن مواجه شده اند می توانند از خواص مفید این عمل بهره گرفته و سبک زندگی شان را ارتقا ببخشند.

بالا رفتن سن و  سابقه زایمان های گذشته ، خاصیت ارتجاعی کانال واژن را کم می نماید و از حس های به خصوص این ناحیه می کاهد در حالی که جراحی واژینوپلاستی علاوه بر رفع گشاد شدگی و افتادگی واژن ، حساسیت آن را نیز بیشتر می نماید.